YAĞLI SAÇLAR İÇİN ÇÖZÜM ( #Yağlısaç )

Merhaba,
saçların gün sonuna doğru ağırlaşıyorsa, hatta sabah yıkamis oldugun saçların daha akşam olmadan yağlanıp parlamaya başlıyorsa sende bendensin 🤣🤣🤣 Yağlı saç derisi olanlar, saç bakımına iki kere dikkat edip, özen göstermelidir, yoksa yağlı saçlar çok sinir bozucu bir duruma gelebilir. 
🌿 sacinizi elinizle surekli oynamayin yaglanmayi hizlandirir.
🌿 fazla sicak su kullanmadan ilik suyla yikamak gerekli
🌿gunu kurtarmak icin benim gibi kuru sampuan kullaniyorsaniz eger sac diplerinizde kalinti yapacagini unutmayin ve haftada iki gun sac derisi bakimi sampuani kullanin
🌿gunluk kullanimdada megallux_botanicals_care
A ait #ısırganotu iceren #sampuan tavsiye ederim.

 

Isirgan otu 🌿

Saç dökülmesini engeller. Saçlara canlılık ve parlaklık kazandırır.Saçı besler, böylece saç kırıklarını önler.Saç derisini güçlendirip kepekleri yok eder.Saç köklerine olan kan akışını artırıp saçların hızlı bir şekilde uzamasına yardımcı olur.Saçları kökten uca besleyip gür saçlara kavuşmanızı sağlar.

Megallux botanicals şampuanının kokusu gayte güzel olup ot kokusu yoktur. Bu bana çok soruldu içiniz rahat olsun :) Deneyin etkisini seveceksiniz.
Bu markayla daha önce tanışmamıştım . Lerzan ablanın etkinliğinde tanıştım . Tavsiyemdir. Uçlarda kuruluk yapabilir saç kremiyle birlikte kullanın, iyi günler diliyorum.
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

L’ROUGE BENİM PROPAM / PROPA ÜRÜN YORUMLARIM

NATURMAX- ECZANE ÜRÜNLERİ

KONSANTRE PARFÜM