BİODERMA SENSİBİO MASK GERÇEKTEN İŞE YARIYOR MU ?

Merhaba,
Kızarık hassas ciltleri buraya alalım :) Kızarık yanak ve burun çevresine sahipsen hoşgeldin doğru yerdesin :)

Biodermaya ait #sensibio serisinin maskesini denedim ve sizin için yorumladım.



Tenim hassas ve kizarikliga meyilli bu maskeyi cildim kizarmasina sebep olan kil maskesi gibi yogun maskeleri uyguladiktan sonra kullanmayi tercih ediyorum , yangısını  ve kızarıklığını 10 dakikada alıyor. Yumuşacık bir his bırakıyor. 
Zaten oncesinde cildinizin temizlenmiş olmasi gerektiği icin bu şekilde uygulama bana kolaylık sağlıyor, bir pamuk yardımıyla temizleyip durulayıp gülsuyu ile cildimi siliyorum #pamuk gibi oluyor. İçin de #toleridine etken maddesi ile cildin toleransını  arttırıyor .

 Toléridine® patenti içeren yoğun bakım ürünü Sensibio Mask’ı güçlendirir, aşırı sıcaklık, kırmızılık ve gerginlik hissini anında rahatmayı hedefler.
 Biyolojik olarak cildin ataklara karşı direncini güçlendirmeyi ve cilde parlaklığını geri kazandırmak için hassas cildin tolerans eşiğini arttırmayı hedefler Sensibio Mask içerisindeki nemlendirici etken maddeler ile kalıcı rahatlama sağlamaya ve cilt bariyerini yeniden yapılandırmaya yardımcı olur.
Parfümsüzdür ve komedojenik değildir. 

Yapisi nemlendirici krem gibi  fotoğrafta da göstermeye çalıştım.

 10 dk bekletip yıkıyoruz haftada iki defa uyguluyoruz ve eczanelerden alabilirsiniz. Gerçekten iyi geliyor . Okuğunuz için teşekkürler. İnstagram eczacininblogu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

L’ROUGE BENİM PROPAM / PROPA ÜRÜN YORUMLARIM

NATURMAX- ECZANE ÜRÜNLERİ

KONSANTRE PARFÜM