LET'S OYUN HAMURU


Merhaba,
Son dönemlerde ‘ kanserojen maddeler’ hakkında çok fazla  haber duyar olduk. Çocuklarımızın oyuncaklarına kadar bu maddeler girmiş durumda. Daha minicikken bu maddelere maruz kalarak büyüyen bir nesil yetişiyor ve ne yazık ki kanser görülme sıklığı her geçen gün artıyor.
Bu kanserojen maddelerden bahsedecek olursak ;  Ülkemizde de 3 yaş altı küçük bebeklere yönelik oyuncaklarda , alüminyum, bakır ,bor ,civa,  kalay, kobalt, nikel bu maddelerin kullanımı yasaklanmıştır. Bu maddelerin yanında 55 adet  alerjen ürünün kullanımıda yasaklanmıştır.
Aldığımız oyuncak, hamur oyunu ve boyalarda bu maddelerin kullanılmadığı yerli bir marka mevcut. ‘’Letsclourup’’ . Oyun hamurları kokusuz , sadece tam buğday unundan yapılmıştır. Oyun setlerinin içinde kullanılan plastikler kaliteli  yasaklı maddeleri içermeyen malzemeden üretilmiştir.



Etkinlik vasıtasıyla tanıma imkanı bulduğum bu markanın ürünlerinden  deneme fırsatımız oldu. 1.5 yaşındaki yiğenime hediye ettim. Birlikte oynarken ürünlerin kalitesini kendimde test ettim ve başka çeşitlerinden almaya karar verdik bile. Bizde ki çeşiti farmer çiftlik oyunu. 17 parçadan oluşuyor.
Markanın diğer ürünlerine ( boya , oyun setleri vb) bakmanınızı öneririm.
Bir eczacı olarak ürünlerin içeriklerini onayladığımı belirtmek istiyorum.
                                           

Sizler için tıklanabilir link bırakıyorum.  lets

Siteden inceleyip detaylı bilgi alabilirsiniz.
İnstagram beni takip etmek isterseniz : eczacininblogu
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.


#lerzankaradanli23nisan  #lerzankaradanli23Nisan4Yasında

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

L’ROUGE BENİM PROPAM / PROPA ÜRÜN YORUMLARIM

KONSANTRE PARFÜM

NATURMAX- ECZANE ÜRÜNLERİ