KEPEKLİ VE KURU SAÇLAR İÇİN ÜRÜN TAVSİYESİ

Merhaba,
Size kuruyan kepeklenen saclar icin sampuan onermek istiyorum.
Ama önce kepek neden oluşur diye bakalım.

Saç derimizin en üst tabakası aslında devamlı soyulma halindedir çünkü tabaka sürekli kendini yeniler. Yani herkeste kepek vardır. Ancak bu noktada söz konusu olan küçük veya büyük parçalardır. Eğer omzunun üstünde devamlı beyaz toz parçaları görüyorsan kepek sorunundan muzdaripsin demektir.
Kepek sorununu ortaya çıkartabilecek bazı nedenler vardır:

1.Seboreik dermatit çünkü bu deri hastalığı kulağın arkası, kaşlar, burnun kenarlarını etkilediği gibi, saç derisini de etkiler. Bunun sonucunda da saç derisi hassaslaşır, tahriş olur ve fazladan deri hücreleri üretmeye başlar. Üretilen fazla hücreler ölüp dökülerek de kepek sorununu ortaya çıkar.

2.Saçı yeterince taramamak

Saçlarını düzenli şekilde taramayanlar, kepek sorunu konusunda risk    altındadırlar çünkü dökülen saç derisi tarakla birlikte temizlenmez ve direkt olarak saçlara yapışır.

3.Yeterli şampuanlamamak

Eğer saçlarını yeterince şampuanlanmaz ya da düzenli yıkanmazsa saç derin üzerindeki yağlar ve deri hücreleri birikir. Biriktikçe de bu kalıntılar kepeğe neden olur.

Bu sampuani neden tavsiye ettim ?

Icerigindeki 🌿 #lauris #nobilis #defneyapragi icermesi nediyle 🌿Kepek oluşumunu engeller. 🌿Saç kırılmasını önler

Saç derisi hastalıklarının 🌿tedavisinde kullanılır.
Saçın hızlı bir şekilde 🌿uzamasını sağlar. 🌿Saçta fazla yağın olmasını engeller.
Saç dökülmesini önler. 🌿
Saça doğal bir bakım yapar. 🌿Mat saçlara parlaklık ve hacim verir.  ve #zeytinyagi
Ile de
Saca yumusaklik ve nem kazandirir.
Otacinin bu şampuanını  çok seven var ben kendim kullanmadım saç tipime uygun değil çünkü . Detaylı bilgi için otacinin sayfasına bakabilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.  
Beni instagram takip edip değinmemi istediğiniz konuları iletebilirsiniz :) 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

L’ROUGE BENİM PROPAM / PROPA ÜRÜN YORUMLARIM

KONSANTRE PARFÜM

NATURMAX- ECZANE ÜRÜNLERİ