BEBAK ACI BADEM SÜTÜ VE DİĞER ÜRÜNLER

Merhaba,
Size bir markanın her ürününü beğendiğimi söylemişmiydim. Bu marka hangisi derseniz ; tabiki bebak derim.  1890 lı yıllarda Acı Badem Sütünün üretimi ile tanıdık aslında 1933 yılındada ülkemizde bu ürün patent aldı ve firma hızlı bir şekilde gelişti.
Benim ilk denediğim üründe acı badem sütlü makyaj temizleyicisiydi 7 yıl önce alıştım eczaneden. Çok severek kullandım. Şuan güllü serisi favorim yorumlarımı okumak isterseniz eczacininblogu tıklayınız. Özellikle tonik etkili gül suyuna bayıldım. Gözeneklerin sıkılaşmasında çok başarılı ve kokusu hakiki gülsuyu gibi.
Veee tabiki en sevdiğim diğer ürünlerinden biri kuşkusuz  bacak fondoteni. Yaz mevsiminde bile bronzlaşamayan ben ( beyaz tenliyim ve pigment üretimi beyaz tenlilerde az oluyor.) bacaklarım için bu ürünü kullanıyorum. 1 numarasını tercih ediyorum biraz koyu gelirse gözüme kremle karıştırıp sürüyorum .
Kakao yağı ve havuç yağınıda ilk kez denedim ve nasıl bir bronzluk sağladığını sizinle paylaşırım. Tatilde kullanıp sonuçları instagramdan yayınlarım.
Alerjik olmayan cilt ile dost içeriği temiz ürünler üretiyor bebak firması . Güneş kreminide denedim ve bayıldım söylemeden geçemedim. Sipariş ve bilgi için bebakacibadem
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hoşcakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

L’ROUGE BENİM PROPAM / PROPA ÜRÜN YORUMLARIM

KONSANTRE PARFÜM

NATURMAX- ECZANE ÜRÜNLERİ