TERMALİFE NATURAL PELOİD FACE MASK YORUMLARIM



Termalife markasına ait doğal peloid yüz maskesşni sizler için denedim.
Peloid nedir önce burdan başlayalım.
Yunanca Pelos (çamur) ve Therapy (tedavi)  birleşiminden oluşan bie isimdir. Cildimizin  canlı, parlak, pürüssüz olmasını sağlayan ipeksi ve kusursuz cilt güzelliğinin en önemli bir toprak maddesidir. İçinde humik asit oranı yüksek bir çamur türüdür.
Humik asit nedir; Topraktaki organik maddelerin ana içeriği humustur. Humik asit ise humusun en aktif maddesidir.  Zengin minarelerle sahip olan peloid kokusu olmamasıyla bilinmektedir. Tüm vücuda uygulanabilen peloid kan dolaşımını düzenlemekte ve su tutma özelliği sayesinde cildin nem kaybını önlemektedir. Lekeli ciltler içinde birebir olan peloid cilde pürüzsüzlük ve canlılık katarak gençleşmeye yardımcı olur.
Gelelim içeriğine ;  Nemlendiri nitelikteki zeytin yağı ve shea yağı içeriyor. Shea yağı ile bilgi için tıklayınız : (    https://www.youtube.com/watch?v=hGZZhqBBom8  )
Zeytin yağının ve shea yağının  cildi iyileştiri özelliklerinin yanında nem sağlmasıyla cildimi hiç kurutmadı. Kızarıklık ve gerginlik yaşamadım.
Benim ürünü kullanmadan önceki beklentim kurutmdan kızarıklık yapmadan temizlemesiydi. Farklı bir markaya ait peloid ve kil içeren maskelerde cildimde aşırı kuruma , kaşıntı , gerginlik ve kızarıklık yaşamıştım.

İlk sürdüğüde koyu gri- kahvemsi görünüyor. Rahatsız edici bir kokusu yok hatta güzel diyebilirim. Kuruduğunda görünüm bu şekilde oluyor. Gözenekleri çok güzel temizliyor. Yakından göstermek istedim. 7-8 dakikada kurudu.
Size bir tavsiyede bulunacağım. Temizlerken kuru kuru cildi ovuşturup sonra yıkamaya çalışmayın. 




 Ben ıslatılmış selüloz sünger kullanmayı tercih ediyorum . Hem yapısındaki girinti çıkıntı( porlar) sayesinde peeling etkisi sağlıyor hemde tek darbede maskeden arındırmamı sağlıyor.
Sonrasında yüzümü yıkıyorum, gülsuyuyla tonikliyorum( yatışrıcı etkisi ve alkolsüz oluşu ile maske sonrası favorim bebak tonik etkili gülsuyu ) varsa termal su püskürtüyorum ve e vitaminli serum sürüyorum.  Bahsettiğim ürünleri görmek için link;  https://www.instagram.com/p/BiOy9-iF3Up/?hl=tr&taken-by=eczacininblogu

Etkinlikte tanıştığım bu ürünü kuru – karma ciltler rahatlıkla kullanabilirler. Sitenin  incelemeniz için linkini bırakıyorum. Merak ettiğiniz herhangi bir husus için yorum bırakabilirsiniz.
İnstagram :  eczacininblogu. 


#lerzankaradanli23Nisan #lerzankaradanli23Nisan4Yasinda

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

L’ROUGE BENİM PROPAM / PROPA ÜRÜN YORUMLARIM

KONSANTRE PARFÜM

NATURMAX- ECZANE ÜRÜNLERİ