NATURMAX- ECZANE ÜRÜNLERİ


                                      
     
Merhaba,






Naturmax markasına ait eczanede satılan bir markanın boğaz pastiliyle geldim bugün.
Denediğim ürünlerle ilgili sizlere bilgi verirken her ne kadar eczacı olsam da okulda öğrendiklerime artı bilgileri araştırıp size sunuyorum.
Pastil incelemesini de bu şekilde gerçekleştirdim. Naturmax firmasından size bahsetmek istiyorum.  Firma çoğunluk olarak eczacılardan oluşuyor.
Firma  üretimin her aşamasında( üretim depolama stok ve nakliyede ) GMP Kurallarına yani iyi imalat uygulamalarına bağlı çalışıyor. Buda firmanın ürünlerinin denetimde olduğunu gösteriyor. Zaten bir ürünün öyle eczanede satılması hiçte kolay değil. Çeşitli onaylara ve belgelere sahip olmaları gerekmektedir.
8 adet bulunuyor içinde . Detaylı içerik bilgisine bakacak olursak ;
  • ·         İzomalt : Şeker yerine, şekerin %20 si  kadar kalorisi olan doğal şeker türü “izomalt” kullanılmışlardır.
  • ·         Gum Arabic
  • ·         Meyan Kökü Toz Ekstresi
  • ·         Papatya Sıvı Ekstresi

  • ·         Sitrik Asit

  • ·         Tarçın Yağı

  • ·         Hyaluronic Asit

  • ·         Ökaliptus Yağı

  • ·         Renklendirici

  • ·         Sukraloz

  • ·         Bayırturpu Toz Ekstresi




Eczanede satılan çeşitli sertifikalara sahip onaylarını almış bu firmanın pastilini tavsiye ederim. 2 farklı çeşitte de pastili bulunuyor. Etken maddeleri ve etkileri değişiyor. Sitesinden ve eczaneden bakabilirsiniz. Bendeki çeşiti özellikle ses kısıklığına iyi geliyor.

Bir sonraki yazımda diğer ürünlerinide inceleyeceğim. 
Hoşçakalın.
İnstagram :  eczacininblogu









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

L’ROUGE BENİM PROPAM / PROPA ÜRÜN YORUMLARIM

KONSANTRE PARFÜM