#etkinlik , #lerzankaradanli23Nisan4Yasinda Blogger Buluşması

     Merhaba,

Yazıma başlamadan önce 23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramınızı kutalamak isterim.Keşke yeniden çocuk olabilseydik değil mi :)

Günün anlam ve önemini bizlere birkez daha hatırlatan Lerzan Karabayır'ın daveti ile #lerzankaradanli23Nisan4Yasinda Etkinliği için Niğde' ye gittim.Gerçekten katılmaktan keyif aldığım bir etkinlik oldu.
 Lerzan Hanım'a  bu güzel organizayon için teşekkürlerimi sunuyorum.
Yeni yüzler gördüğüm , blogger arkadaşlarımla ve yeni firmalarla tanıştığım güzel bir gün geçirdim.  


Etkinlikte  farklı şehirlerden blogger arkadaşlar da katıldılar benim gibi :) Ankara, Eskişehir , Bursa, Niğde derken bir araya geldik. Bu vesile ile ilk kez Niğde'ye gitmiş oldum.
Etkinlik mekanında bizleri hoş bir şekilde misafir eden Henry Jones'a kibar şekilde bizlere yardımcı olan çalışanlarına teşekkür ederim.
Etkinliğimize bizzat katılan  Lets Colorup markasından Ayşe Hanım'a teşekkür ediyorum. Oda bizler için Kayseri den geldi ve ürünleriyle bizleri tanıştırdı.


                                            


 Yine aynı şekilde Revox Markasından Gamze Hanım bizlerleydi. Daha önce Revox Markasından ürün deneme fırsatım olmadığından kendisinden detaylı bilgiler edindim.

 
Etkinlik sponsorlarımıza teşekkürler, ürünlerin tek tek yorumları gelecek .Beni instagramdan da takip etmeyi unutmayın . @eczacininblogu








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

L’ROUGE BENİM PROPAM / PROPA ÜRÜN YORUMLARIM

KONSANTRE PARFÜM

NATURMAX- ECZANE ÜRÜNLERİ