Vissmate Temizlik Ürünleri

Merhabalar, biz kadınların kozmetikten sonra en çok ilgi duyduğu ürünler şüphesiz temizlik ürünleridirTemizlik ürünleride evlerimizin kozmetiğidir bence. Bu sonuca nasıl vardınız derseniz her geçen gün piyasaya yeni markaların ve farklı işlevsellikte ürünlerin çıkmış olduğunu ve bu ürünleri yakın takipte olduğumu ifade edebilirim.
Geçtiğimiz hafta 02.07.2017 tarihinde Eskişehirde ''Bloggerlar buluşuyor Eskişehir Çıkartması'' adı altında bir etkinlik düzenledim. Bu etkinliğimizde yaklaşık 30 firma bizlere destek oldu ve ürün gönderdi. Bu fırmalardan biri Vissmate markası idi.
Bizleri bu güzel markanın ürünleri ile tanıştırmış oldukları için teşekkürlerimi sunuyorum.Ürün yelpazeleri gerçekten çok geniş dilerseniz bir göz atalım;

1-silikonlu temizleyici
2-Sıvı arap sabunu
3-sıvı beyaz sabun
4-pas ve kireç çözücü
5- Vissmate Hijyenik Yüzey Temizleyici Dağ Çiçekleri 
6-hijyenik yüzey temizleyici
7-hijyenik ahşap temizleyici
8-lavobo açıcı
9-yağ çözücü
10-ultra yoğun çamaşır suyu deniz ferahlığı
11-ultra yoğun çamaşır suyu çam ormanları
12-ultra yoğun çamaşır suyu çiçek bahçesi
13-ultra yoğun çamaşır suyu limon gücü
14-jel temizleyici banyo
15-jel temizleyici mutfak
16-derz temizleyici
17-A-ferin 
                                                                            
                                                                                 



Aslında bukadarla sınırlı değil ben en gözde olanlara yer vermek istedim.Etkinlikte bize karışık olarak ürünlerden geldi.O nedenle her ürünü deneme fırsatım olmadı.Denediklerimi yukarıdaki fotoğraflarda görebilirsiniz.Çok memnun kaldım.Özellikle firmanın çesitli biyosidal ruhsatlara sahip olması dikkatimi çekti .Arge çalışması yapan sınırlı sayıdalı temizlik ürünleri firmasıdır kendisi. A yada B firmaları gibi kimyasal içeriği yoğun ve sağlıksız olacak derecede değildir.Ambalajları bile atık kontrol yönetmeliğine uygundur .



              



Sizde evinize ve temizliğe önem veriyorsanız http://www.vissmate.com.tr/ den  detaylı bilgi alabilirsiniz ve alışveriş yapabilirsiniz.Geniş yelpazesi ve uygun fiyatlarıyla evinizin tacı olacak :) 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

L’ROUGE BENİM PROPAM / PROPA ÜRÜN YORUMLARIM

KONSANTRE PARFÜM

NATURMAX- ECZANE ÜRÜNLERİ