TANIŞMA YAZISI

               Hepinize merhaba :) Biliyorsunuz ki  günümüzde çoğu kişinin bir bloğu var. Bende bilginin paylaşıldıkça artacağını düşünüyorum.kozmetik ve dermokozmetik ürünlerine farklı birer pencereden bakış yapmak istediğim için bu yola başkoydum.Umarım sizleri sıkmadan sizler için faydalı yazılar üretebilirim.
İlk yazımda tahmin edebileceğiniz üzere biraz kendimden bahsetmeliyim. Yaş genelde çok sorulur ordan başlayalım 22 yaşındayım , doğma büyüme Eskişehirliyim , bu şehirle herzaman gurur duydum bunuda belirtmeden geçemeyeceğim.Anadolu üniversitesi Eczacılık fakültesi son sınıf öğrencisiyim.Bloğumu açmadan öncede iyi bir kozmetik / dermokozmetik kullanıcısıydım.Neden kullandığım ürünleri mesleki bilgimle sizlere aktarmayayım diye düşünürken şuan burdayım .
Daha derine inmek gerekirse anaokuluna bile ablamın rujlarını sürüp giderdim :) İşin şakası bakımlı görünmeyi seviyorum.Üniversitedeki kozmetoloji dersimizi icra eden Yasemin hocamız da herzaman kendinize özen gösterin bakımlı olun derdi. Kozmetik nedir ne değildir neden kullanıyoruz bunlara cevap olmayı kendime amaç edindim.Yeri  gelecek beraber makyajda yapıyor olucaz.
Hedeflerime gelecek olursak  =)
*sizlere faydalı olabilmek,  diğer bloggerların elde aldığından farklı konuları ele almak yada diğer açılardan ürünleri incelemek 
*sizlerinde  merak ettiği konular üzerindede durmak özel yazılar yayınlamak 
*son olarak yaptığım her işi layıkıyla yapmak 
Aynı zamanda youtube kanalımdan ve instagram üzerinden de beni takip edebilirsiniz  (instagram : gzminblogu ) ( youtube: gizembaytekin)
Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle bloğuma hoşgeldiniz  ..

Yorumlar

  1. Genç bir eczacının önerilerini okumak hoş olacak. Başarılar diliyorum. 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim umarım faydalı olabilirim :)

      Sil
  2. Hoşgeldin. Böyle deneyimli, bilen birinin yazılarını okumak eğlenceli olucak gibi ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

L’ROUGE BENİM PROPAM / PROPA ÜRÜN YORUMLARIM

KONSANTRE PARFÜM

NATURMAX- ECZANE ÜRÜNLERİ